Diensten

Onze diensten

Wij bieden hosting aan die is aangepast aan uw behoefte. Of het nu gaat om een kleine site, of een erg grote site of platform; Sebsoft gelooft in de flexibiliteit die mogelijk is met hosting, en bieden dit dus ook naar u als klant aan.

Wij bieden software ontwikkeling aan, volledig naar uw wensen, omdat wij geloven dat alles gebouwd kan worden zoals u het wilt. Goed ontwikkeld, goed gebouwd en voor u makkelijk in gebruik dat is waar Sebsoft in geloofd en voor staat. Service en voor u, gebruiksgemak staan hier hoog in het vaandel. Dit bereiken we door een goede service, snelle opvolging op storingen, 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Sebsoft gelooft in zijn producten en diensten. Door de unieke combinatie van technische kennis bij de mensen die werken bij Sebsoft, kunnen wij snel met u meedenken over programmeer- en hostingoplossingen.

Neem contact op

Benieuwd waarmee wij u kunnen helpen?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Service Level Agreements

SLA niveaus Bronze Silver Gold Diamond
Prijs per server per maand Gratis € 45,- € 120,- € 300,-
Uptimegarantie netwerkapparatuur * Best effort 99,92% 99,95% 99.98%
Uptimegarantie server ** Best effort 99% 99,2% 99,9%
Status notificatie Nee Ja Ja Ja
Security updates Ja Ja Ja Ja
Servicedesk bereikbaar Email Email Email, telefoon Email, telefoon
Storingsdienst beschikbaar 24/7 Nee Ja Ja Ja
Maandelijkse SLA rapport Nee Nee Ja Ja
Eigen storingspagina bij downtime Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
Herstellen bacup bij calamiteiten Ja Ja Ja Ja
Overschakeling naar noodsysteem bij problemen van niveau 2, 3 en 4 *** Nee Nee Nee Ja
         
Reactietijden
Reactietijd servicedesk werkdagen tot 16.00 Zelfde dag Zelfde dag Zelfde dag Zelfde dag
Reactietijd servicedesk na 16.00 Volgende dag Volgende dag Zelfde dag Zelfde dag
Reactietijd servicedesk buiten werkdagen Geen garanties Binnen 12 uur Binnen 6 uur Binnen 4 uur
 
Oplossingstijden
Oplossingstijd niveau 1 probleem **** Best effort Best effort Binnen 5 uur Binnen 5 uur
Oplossingstijd niveau 2 probleem Best effort Binnen 7 uur Binnen 5 uur Binnen 4 uur
Oplossingstijd niveau 3 probleem Best effort Binnen 6 uur Binnen 4 uur Binnen 2 uur
Oplossingstijd niveau 4 probleem **** Best effort Binnen 4 uur Binnen 3 uur Binnen 1 uur
 
Gratis beheertijd per maand 20 minuten 30 minuten 60 minuten 90 minuten
Onderhoudstijd kunnen bepalen Nee Nee Ja Ja
* Uptime garanties worden berekend per maand. Dit percentage gaat over de netwerkapparatuur.
** Uptime garanties worden berekend per maand. Dit percentage gaat over de server waarop dit contract is afgesloten zelf.
*** Wanneer een probleem (tijdelijk) opgelost is met het overschakelen naar een noodsysteem, geldt dit tevens als oplossing.
**** Wanneer een applicatieprogramma of applicatiepakket zelf problemen vertoond, valt dit niet onder de dienstverlening van niveau 1.
***** Wanneer Sebsoft Managed Hosting heeft aangegeven dat hardware vervangen moet worden, en dit nog niet gebeurd is, vervalt deze garantie.